15. srpna 2017

Letadlovka za všechny prachy

Už to bude pár týdnů zpět. Vezeme Evičku do práce a při návratu domů vidím ze zálivu vyplouvat OBŘÍ loď, letadlová loď jak vyšitá! Ještě jsem jí tu zblízka neviděl a podle rychlosti jakou pluje jí stihneme okouknout v Plum Point parku. Museli jsme ale máknout. Rychle vytahuju Helču ze sedačky, šup na koně, přebíháme jednu silnici, druhou čtyřproudovku a kolem nemocnice rychle do parku. Přesně na čas. Když dobíhám poslední metry k vyhlídce, mimoděk kontroluju klíče zavěšený na kalhotech. A ouha, klíče nikde. Koukám jen minutku a hned jdu stejnou cestou zpátky. Klíče nikde. Eva telefon nebere a tak jsem zamknutej před domemem. Mám ještě spoooustu času projít si cestu znova.

Nic jsem nenašel. Paní na recepci mě půjčila náhradní klíč a další týden jsme s Evou používali jedny klíče společně. Věděli jsme, že novej čip ke dveřím bude za 50 a spolu s ostatníma klíčema to může lehce hodit i stovku. Na Craigslistu je sekce inzerátů Lost&Found, klíčů spousta, ale žádný moje. Po týdnu jdeme šli vyřídit nový klíče a nestíháme se divit. Čip za pade, ostatní klíče a výměna zámku 125, celkem skoro dvě stovky! Doma studujeme smlouvu jestli nás nehoupou. Naopak, máme štěstí, že nám zapoměli napařit dalších 10 za klíč od schránky. Částka za kíče měla navýšit poslední nájem, ale nebyla tam. Připomínat se zatím nebudeme.


Žádné komentáře:

Okomentovat