10. prosince 2016

Řidicský průkaz II.

Je možné použít auto z půjčovny na test řidičských dovedností?

Nikdo nevěděl jistě, my to vyzkoušeli. Dneska jsme dělali praktickou část řidičáku. Auto jsme půjčili na letišti, tam je půjčovna Budget, která vám jako jedna z mála ukáže finální cenu za pronájem auta. Naobjednali jsme všechny možný připojištění, protože nikdo neví co je přesně potřeba. Účet to byl oslnivý.

Na DMV úřadu to s autem dopadlo dobře, asi nám jako cizincům lecos nestandartního projde. Probíhalo to takto: fronta, znovu ukázat všechny papíry a znovu vyplnit formulář - stejný jako před týdnem, chtějí pas, víza, potvrzení o rezidenci (nájemní smlouva), SSN a pak znovu dokola. Papíry od auta a čekejte až vás zavolají.

Jízdy byly naplánované na 10., ale nikdo nevolal, až kolem 11. S Helenkou paráda, docela jí to bavilo. Jezdit jsme museli bez ní, ale uvnitř úřadu kupodivu nezlobila a zabavila se. Minule se na nás všichni smáli, dneska byly paní z úřadu nabručený.


Jízdy v naší VW Jettě začaly na parkovišti testem z anglických slovíček, museli jsme zapínat na povel světla, blinkry a stěrače, díky jejich akcentu to byla úsměvná záležitost, ale paní měla pochopení. Mrzlo a tak když jsem inspektorce nabídl ať si zapne topení v sedadle, významně jsem si  šplhnul. Po vyjetí už to šlo, po cestě jedna stopka na nečekaném místě, ale viděl jsem ji včas, Evu jsem pak hnedle informoval. Oba jsme To dali, trochu slavíme. Konečně můžeme v Americe dostat opravdovou pokutu, to bohužel doposud nebylo možné. To nám řekli brzo.


Eva je s papírama za vodou, já ještě čekám 36 hodin jestli nějaký cizi úřad dovolí tomu mému ůřadu mojí licenci vydat, jsem jen podřadný doprovod bez SSN, ale to bude ok :)

Odpoledne jsem auto vrátil. Měla to být nuda. Po cestě jsem měl trauma na benzínce, kde jsem čtvrt hodiny komplikovaně tankoval a nakonec jsem se trochu ztratil na letišti. Zrovna jsem docela pospíchal, navečer je tu mikulášská akce se skupinou českých kamarádů. Skvělá příležitost se po americku pochlubit :)


Žádné komentáře:

Okomentovat