18. prosince 2016

Chickadees and berries


Ve čtvrtek jsem byla na lekci malby na plátno. Ve městě je víc studií, kde si můžete namalovat a vypálit keramiku, malovat na plátno nebo všelijak tvořit. Chodí tam úplně všechny věkové skupiny. Naše stěny jsou zatím holé, tak jsem se rozhodla něco vytvořit.

Když jsem přišla do studia, zjistila jsem, že jsem na kurzu sama. Nejdřív jsem dostala 5-ti stránkový návod co se bude dít, pak jsem dostala kopírák a na plátno jsem si přemalovala přesnou kopii obrázku, který ležel na stole jako předloha. Další úkol byl vybarvovat plošky. Zajímalo mě, co se bude dít, ale pak jsem začala být kreativní. Přece jenom to bude viset na stěně. Paní instruktorka mě začala moc chválit. Snad prý nikoho tak nadaného neviděla. Lidi jsou tady tak milí, to se mi libí. O mém umění si udělejte názor sami :)

Žádné komentáře:

Okomentovat