21. května 2017

Rozlučka se zlem

Nedávno měla moje kolegyně rozlučku, jelikož čekala dítě. Říkají tomu tady Baby Shower, nevím proč a oni taky ne. Matky zde chodí do práce až do úplného konce, Anna si vzala dva dny volna a třetí den porodila, jaký luxus. Moji kolegyni by asi nejlíp popsal zdejší výraz "evil", jak ji s Guilan mezi sebou říkáme. Když pominu to, že si hraje na moji šéfovou a nezapomene mě ponížit, kdy uzná za vhodné, ještě navíc mi za 7 000 dolarů chtěla prodat svoji ojetinu s tím, že jsme přece kámošky a dá mi 1000 slevu. Náhodou ale nejsem tak úplně blbá a vím, že její auto mělo cenu 3500.

No a tahle lady měla oslavu. Od ostatních jsme zjistili, že si zde nedávají dárky víc než za 5 dolarů, posuďte, že to je výzva, když blbá dárková taštička stojí 6. Takže jsem investovala 2,70 a Guilan 1,80 a hrozně jsme se tím bavili. Přikládám fotky, jak rozbaluje můj dárek a směje se jako kdyby tam byl dudlík ze zlata. Mám teď 3 měsíce na rehabilitaci a pak tradá a zase nastupuje do práce zanechajíc své dítě v jeslích. Mám fakt štěstí, že univerzitní odbory to dovolují, jinak by byla zpět už za 6 neděl. Ruce si mnou všichni, ale že jí nemá rád nikdo, to jsem se dozvěděla nedávno. Všichni se na ní smějí, i když jim udělá nějakou levárnu. Tu přetvářku moc nechápu.

Jo a ostatní nakonec koupili dárky za 20-30 dolarů. Takže nás s Guilan asi tou lží chtěli ztrapnit, to by mě nepřekvapilo. Takové skvělé vztahy zde panují. Posledně mě seřvala paní, jen blbej technik, že jsem posunula koš na pipety o 10 cm. Je mi líto, že za celý den nejedla, ale ať si taková představení schová pro manžela (jestli teda čarodějnice mají). Jo a všichni na sebe tajně donáší šéfovi, tak bizarní to je. Naštěstí je Heller flegmatik a nesnáší ty slepice taky. To se mi ulevilo :)

2 komentáře: