21. května 2017

Nabitý týden


Tento týden byl vážně nabitý. V úterý jsme byli na prohlídce skleníku s orchidejemi v kampusu ODU a pak na obědě. Dali jsme si pořádnýho burgra, ostatní zkoušeli biscuits and gravy. Myslím, že je v tom maso a sladká omáčka, ale neodvážila jsem se ani podívat.
Ve čtvrtek jsem byla na józe na palubě U.S.S. Wisconsin, mám radost, že stará loď z druhé světové války slouží na stará kolena k mírovým účelům. Pořád je ale připravena vyrazit do války, ve které, věřte nebo nevěřte, Amerika od II. Světové války oficiálně nebyla.
 
V pátek okolo domu projížděl Glow ride, noční průvod osvětlených bicyklů, rozumějte netradičně osvětlených. Neon district sousedící s naším Ghentem je místo plné umělců a co chvíli se tam děje nějaká zajímavá tvůrčí akce.
V sobotu jsem byla na exkurzi v Glass studiu, které je nejvýznamnější v USA. Je to asi 10 minut od nás, tak jsem jela na plážovém kole. Během hodiny do nás nalili vše o sklu a ještě jen tak mimochodem udělali skleněný pohár ozdobený skleněnou kopretinkou. Bylo to úžasné i jako divadelní představení, které jsem sledovala se zatajeným dechem od začátku až do konce.
Nakonec během víkendu se 100 metrů od našeho domu konal veletrh umění. Celý park se zaplnil stánky s olejomalbami, fotografiemi a jiným druhem umění. Ohromila nás kvalita, i ceny. Sjíždí se sem lidé z celé země. A ještě vybrali super kapely, takže jsme seděli a poslouchali. Jen to pivo chybělo. Jo a koupili jsme si za dolar rajče na balkon, budeme mičurinit.

Žádné komentáře:

Okomentovat