26. února 2017

Nedělní premiéra

Mám to za sebou. První hraní během kázání v kostele proběhlo skvěle! Fotky nemáme, možná, že ještě někde vyplují. Nakonec dorazili i všichni Tickelovi a strejda Jeff od vedle. Ve středu byla krátká zkouška kapely a další ještě dnes před servisem v 9.30. 

Hraje se tu docela moderní muzika, jediný rozdíl najdete v textech. Dole je odkaz na písničky z našeho playlistu.
Mám teď nově pětistrunou basu. Je to krásný profi Lakland Skyline Joe Osborn 5 s vlastnoručně sestavenou elektronikou podle amerického vzoru starých Jazz Bass z 62 roku. Pátá struna na tomhle stroji je tak hluboká, že dokáže probrumlat až do kostí. Myslím, že se jim dnešní hraní líbilo. Muzikanti se tu střídají podle toho, kdo má zrovna čas. Bývalý basák hraje i na kytaru, takže jen změnil nástroj a já si mohl hrát. Pro mě jako basáka to byla velká lekce. Ve worship bandu je basa víc než kde jinde ořezaná na kost, jednoduchá a na tělo. Pevně věřím, že mě příští neděli nasadí znovu, tentokrát s novým bubeníkem Teddym. 

Za všechno díky Evičce, která na mě v dotazníku hraní na basu prozradila!


A díky Brianovi už první obrázky vyplouvají.


2 komentáře:

  1. Ahoj. Včera v hospodě jsme si na Vás s warnem vzpomněli a já dostal odkaz na váš blog. Super dík. Stojíte o komentáře? Příště prosím video z koncertu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Járo! Komentáře vítány, mrzí mě že jsem ti odkaz neposlal dřív. Myslel jsem, že už to každý má.

    OdpovědětVymazat