26. listopadu 2017

Světla kamer

Nedělní návštěva kostela byla poslední. Jako bonus na rozloučenou, za odměnu, s námi chtěli udělat rozhovor před publikem. Odepsal jsem, že se nemůžeme dočkat a po pár týdnech zjistil, že tam půjdu bez Evy sám. Ještě ráno jsem nic netušil, ale před začátkem servisu se Eva s Helasem objevily, přišly na pomoc. Rozhovor proběhl vklidu, Helenka chvíli seděla a pak začala pochodovat po pódiu, tím se pozornost z rozhovoru mírně odsunula na ní a my si mohli s Valenou povídat co jsme chtěli. Valenu známe dlouho, hodně nám tu pomáhala.
Alex (alternativní leader/piano/kytara), Teddy (buben), Katy (zpěv), Yankee (he's a beast), Garry (zpěv/FBI), Yanni (buben/Elevation Worship artist), Chris (klávesy/zpěv ala Stevie Wonder), Mark (Buben) 

Za náma už naběhl na prkna pastor Antipas a na závěr nás strejda Jeff zvěčnil s naší Worship Team kapelou. Za rok jsem musel do repertoáru přidat přes 80 písniček, z kterých kapelník a největší korba světa...čekuj fotku... náhodně bez upozornění vybíral, někdy bez nejmenšího upozornění a nápovědy. To mě hodně bavilo.
 
Teď už je čas balení, kufry praskají ve švech a kontejner za domem taky. Zatímco Eva už má sbaleno, můj kufr zeje prázdnotou, ne ovšem ten kytarovej. Helenka se těší na pečenou husu co přiveze v pátek babička ze Sychrova. Trochu se jí snažíme na přesun připravit.
Bubeník Yanni, hrál tu jen málo, o to větší to byl odvaz.

Na cestě domů jsem musel projít kolem policajta, už dřív jsem si připadal, že musím chozením s kufrem budit podezření. Vypadám jako odstřelovač? Nedalo mu to a ptal se co to nesu. Ukázalo se, že je taky kytarista, má Gibsona ze 78’, vyřešili jsme problematiku snímačů a já pokračoval dom. Policejní šikana!

Žádné komentáře:

Okomentovat