22. března 2017

Registrace auta

Auto už jsme pojistili, zaregistrovali a dostali jsme espézetky. Jezdíme teď za tým Výzkumného Ústavu Vodohospodářského (VUV). Během středy se ozvala Christina, že by mi odpoledne pohlídala Helenku. Já bych mezitím šel na DMV zaregistrovat auto. Bezva! Napakovat se do auta nebylo na poprvé snadný, Helča trochu protestovala a nechtěla se nechat uvázat. Zastávka na blízké benzínce byla síla, zatím nemám systém na tankování s dcerou v náručí. Když se chcete vyhnout placení kartou přímo na stojanu tak musíte dovnitř benzín předplatit.
Cestou na DMV se na mě pověsili policajti, sledovali mě hodně z dálky a pak odbočili aby byli nenápadný. Byl jsem trochu paranoidní. Na autě jsem měl ještě SPZ od chlápka co nám auto prodal. Kdo ví, kde jí vzal. Vycházel jsem ale z toho, že kradená SPZ pořád vypadá líp než vůbec žádná.
Helenka u Tickellových zapadla jako by byla jejich vlastní. Už je zná a navíc byla na návštěvě babička s dědou. Hlídání si krátili zpíváním Beatles... a já si užíval na nedalekém úřadu. Překvapivě šlo všechno rychle. Žádný formulář, jen ukaž Title a prohlaš, že si cenu auta nevymýšlíš. Nejvíc mě tam zdržela paní, která se nemohla dostat do kasy, když jsem platil daně za převod a registraci. Registrace platí rok, pak jde prodloužit přes internet.
Vítězoslavně si nesu značky a zjišťuji, že mi na autě chybí šroubky k připevnění. Po cestě opadaly. Naštěstí Brian s tátou mají blízko opravnu fitness strojů a nějaký šroubky se našly. Brian podotknul, že nemáme rámeček na značku na předním nárazníku. Čeká nás v budoucnu trocha vrtání do krásného laku.
Když už jsem se s Brianem potkal, zajeli jsme otestovat Check Engine kontrolku do obchodu s autodíly. Kód chyby ukazuje na vadný katalyzátor. kazíme vzduch a auto víc žere. Katalyzátor sám o sobě není moc drahý. Dražší může být případná vada, která katalyzátor poškodila. Odmítáme se ale stresovat než se k problému vyjádří mechanik Billy.

Auto jezdí a víkend s letními teplotami je před námi. Taky zásoba plínek od vánoc už dochází...

Žádné komentáře:

Okomentovat