13. září 2017

Craigslist

Craigslist, to jest americká obdoba české Anonce. Rozsahem přesahuje lidskou představivost. Jde o komunitní prodej, žádný chození na poštu, hezky z ruky do ruky. Internetová megainzertní síň, kde se prodává všechno od bubnu po kedluben. Protože si nemůžeme dovolit všechno odvézt domů, začínáme zde některé věci prodávat.

Tentokrát je na řadě bájo Fender kytara s celomasivním tělem. Šup na Craigslist. Ozval se pán, že ji chce a jestli mu ji přivezu domů, že je Craigslistový veterán. Nebyl daleko od Zoo tak jsem souhlasil. Domluvil jsem se na odpoledne, až pojedu s Hellčou na kravičky. To se mu prý hodí, že jde stejně ráno do banky pro nějaký těsto, americky prachy, a odpoledne bude připraven. Když mu volám kolem 3. tak je pán trochu mimo a říká že má jen 80 doláčů, jestli mi to stačí nebo má jít do tý banky. Jasná vyjednávací technika, říkám si. Čekám další hodinu a nechávám ho jít do banky pro zbytek. Moc mu to nevadí, zatím prý dá vychladit drink a zapne klimatizaci.

Craigslist všem radí abyste nikomu nelezli domů a setkávali se s lidmi výhradně na hodně zalidněných místech. S Helenkou vyrážíme k pánovi domů vyzbrojeni výmluvami proč nechceme k němu dovnitř, že už jsme dneska pili  a že v autě máme bájo chládek. Přijíždíme načatí, já bych vypil mrtvýmu oko a helča je spocená jako vrata. Hurá, nic zlého se neděje. Parkujeme v driveway, vjezdu k domu, a přichází bigbíťák s mastnými vlasy. Simpaťák od pohledu. Jakmile na kytaru zaostří, tak říká, že jí bere. Snažím se mu jí předvést, ale trochu šilhá a jako by ho to ani nezajímalo. Trik s bankou jsem odhadnul špatně. Den před transakcí se prý opil a ráno se nemohl dokopat k bankomatu, odpoledne už tam kvůli mě dolezl. Mám teď v peněžence balík kouřem nasáklejch dvacek, jako z pekla vytaženejch. Bájo obchod, kytara pozná ameriku.

Žádné komentáře:

Okomentovat