13. listopadu 2016

Všední dny

Přes týden je Eva v práci asi do 5, mezi tím si my děti chodíme hrát ven. Zjistil jsem, že mi telefon tajně měří kroky, denně nachodíme kolem 6ti mil. Bez auta jsme vpohodě, bydlíme ve skvělém místě, kde je všechno při ruce jako na vsi. Chtěl jsem bydlet víc na pláži, že je tam víc muzikantů, ale prý všichni z pláže chtějí bydlet u nás v Ghentu, tak to asi taková hrůza nebude :)


Chodíme často po Elisabet river trail, vede kolem nádraží do ptačí rezervace.


Strom přání je dobrej nápad, mimo štěstí si přejí třeba aby dokázali míčem překopnout svůj dům.


Hned den po Halloweenu začali ve městě frčet vánoční dekorace. A v krámech už je vánoční nálada naplno v regálech.


Potřeboval jsem na internet a tak jsem zašel na kafe. Jméno mělo být Jan, ale paní byla natvrdlá... a nebo jsem to někomu ukrad.



Dolů od nás je japonská zahrádka.


A na sever zase další park s výhledem na loďku.



Okolí je hezký, pomalu prozkoumáváme.

1 komentář: